ale poprzednie części są znacznie lepsze,/
zgadzam się - dla mnie 1, 3 i 6 są bardzo fajne, natomiast 2,4 i 5 nieco słabsze, lekko przynudzają i nie są aż tak śmieszne ;(
Na razie obejrzałem 2,4 i 5 która dla mnie jest najśmieszniejsza.